Ga naar inhoud

Reboot loop windows 7 bootcamp

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een macbook pro met windows 7 bootcamp er op. Onlangs heb ik een nieuwe software geïnstalleerd en moest ik de macbook herstarten, dat heb k gedaan, maar windows ging niet meer open, scherm word helemaal zwart en er komt een balkje te voorschijn rechts boven, die knippert een paar keer en dan start die opnieuw, ik kan F8 ook niet gebruiken, ik kan alleen via mac os starten. weet er iemand hoe ik dit kan oplossen zonder mijn bestanden te verliezen, heb een origineel dvd van windows 7.

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de computer opnieuw op en houd de Option-toets ingedrukt totdat u een of

meer schijfsymbolen op het scherm ziet. Plaats de Windows 7-installatieschijf in de

optische eenheid van uw computer of plaats de USB-stick met Windows 7 in een USBpoort op uw computer Selecteer het symbool van de Windows-installatie-cd en klik

vervolgens op de pijl onder het symbool. Druk snel op een willekeurige toets op het

toetsenbord om het installatieprogramma te starten. Volg de instructies op het scherm

om Windows te herstellen.

Kies opstartherstel.

Hier vindt je de handleiding over systeemherstel (kijk vanaf "hoe gebruik ik een systeemhertselschijf")

Bron: http://manuals.info.apple.com/nl_NL/boot_camp_install-setup_10.7_n.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.