Ga naar inhoud

medion erazer pc


carlo

Aanbevolen berichten

hallo.

ik heb 5 maanden geleden een pc aangekocht op de website van medion.

bij het leveren van de pc zat de video kaart niet goed in het slot waardoor de pc niet wou opstarten.heb deze dan open gedaan en de video kaart vast geplugd op het moederbord.pc starte toen wel op.2 dagen nadien kreeg ik een eerste x een blauw scherm.dit gebeurde niet altijd,maar als het gebeurde was het steeds bij het opstarten.na vele malen bellen met medion,werd uiteindelijk de pc terug geroepen voor nazicht.4 weken later werd hij terug gezonden met de boodschap:er zijn geen hardware problemen met deze computer of enige mankementen.

ik stop die zelfde dag de pc in het stopcontact,en hij wou weer niet opstarten!reden:VIDEO KAART stak weer niet goed in het slot!heb deze dan nog maar eens goed in het slot geduwd.daarna starte hij normaal op.heb dan eerst de pc geformateerd.na die format heb ik f-secure geinstalleerd en vervolgens windows laten updaten.na het opstarten kreeg ik al weer een blauw scherm!(ik werd haast zot!)dan maar opnieuw format uitgevoerd...maar het haalt weinig uit.ik heb een progje geinstalleerd om de foutcodes op te slaan.

blauw scherm op 27/09/2011.092711-32089-01.dmp 27/09/2011 12:28:52 DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL 0x000000c5 00000000`fffffa88 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff800`03813617 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+7cc40 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7601.17640 (win7sp1_gdr.110622-1506) x64 ntoskrnl.exe+7cc40 C:\Windows\Minidump\092711-32089-01.dmp 8 15 7601 266.288

blauw scherm op 2/10/2011100211-9516-01.dmp 2/10/2011 20:12:47 BAD_POOL_HEADER 0x00000019 00000000`00000020 fffffa80`09aa9190 fffffa80`09aa9200 00000000`04070004 iaStor.sys iaStor.sys+3a0a1 x64 ntoskrnl.exe+7cc40 C:\Windows\Minidump\100211-9516-01.dmp 8 15 7601 262.192

blauw scherm op 3/10/2011 100311-9500-01.dmp 3/10/2011 14:56:24 SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED 0x1000007e ffffffff`c0000096 fffff800`036ed916 fffff880`03576778 fffff880`03575fd0 ACPI.sys ACPI.sys+1e73b x64 ntoskrnl.exe+86916 C:\Windows\Minidump\100311-9500-01.dmp 8 15 7601 262.192

is er iemand die hier mij mee kan helpen?

de pc staat nog in garantie,mijn vraag is dan ook:is dit een probleem met de pc?of doe ik iets mis?

bij medion geraak ik niet verder dan een telefoniste die een klachten dossier opmaakt!

en dan moet je wachten tot men je terug beld...

alvast bedankt om dit te bekijken!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Carlo,

Mijn bescheiden kennis van deze dingen zegt me dat indien Uw pc in garantie is en er zijn onoverkomelijke problemen men deze terug moet sturen of brengen naar de verkoper,in Uw geval terug naar Medion.Normaal is zo'n pc verzegeld en door hem te openen en zelf handelingen uit te voeren is het zegel verbroken en kan het zijn dat ge Uw garantie kwijt bent!?

:hmmmm:Het beste is blijven proberen bij Medion en hem terug sturen.

Het kan zijn dat de slimmeren op dit forum hier een andere mening over hebben of jou kunnen helpen.;-)

Amicale groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.