Ga naar inhoud

Waarom valt het kopiëren uit?

m.franken

Aanbevolen berichten

Ik heb windows vista en wilde een kopie van Mijn Documenten maken naar een externe HD.

Na een bepaalde tijd ging ik kijken hoever het ermee stond.

Het scherm was uitgevallen en daarom tikte ik op de spatiebalk.

Hierdoor stopte ook het kopiëren, waardoor ik opnieuw kan beginnen :dong:

1) Hoe kan ik zorgen dat het scherm niet uit valt?

2) Waarom stopt het kopiëren? En hoe kan ik dit voorkomen?

3) Kan ik op een of andere manier doorgaan met kopiëren zonder dat ik alles opnieuw moet doen?

vr.gr. Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Vista Home Premium SP2 64 bits

2) HP Touchsmart. Ik weet niet of dat onder desktop hoort.

Het is alleen een scherm waar de computer in zit.

3) Ja, de slaapstand staat ingesteld. Ik weet alleen niet waar ik die kan wijzigen.

Vroeger kon ik dat door rechts te klikken op het scherm. Maar daar kan ik het nu niet vinden.

4) Schermbeveiliging weet ik niet. Waar kan ik dat zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik weet nu hoe ik de slaapstand kan uitschakelen.

Toch snap ik nog steeds niet waarom het kopiëren werd afgesloten toen ik de computer uit de slaapstand haalde.

Dat zou toch niet moeten kunnen?

Ik heb nog een PC met windows XP erop, en daarbij gebeurt dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al zo'n gevoel dat ik het verkeerd begreep :-)

Het ging mij dus niet om de slaapstand , maar enkel om het uitvallen van het scherm.

Nu ga ik eerst uitproberen of mijn probleem met het scherm uitvallen alleen of ook met de slaapstand te maken heeft. Want daar ben ik niet zeker van.

aangepast door m.franken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start (Windowsknop links onderaan) --> configuratiescherm --> energiebeheer .

Je ziet daar welk energieschema er nu gebruikt wordt : het is gemarkeerd met een bolletje.

Bij het gebruikte schema kan je de instellingen wijzigen door op de blauwe tekst te klikken.

Check daar of de slaapstand is uitgeschakeld en pas de instelling van het scherm aan volgens je eigen wens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.