Ga naar inhoud

automat invulling van '²²²²²...' in alle invulvelden (internet/verkenner/tekstverwerk

Aanbevolen berichten

Ik ben ten einde raad, sinds een maand komen er ongewild '²²²²²²²²²²²²²²²²' in alle invulvelden op internet of verkenner of tekstverwerkingsprogramma's, enorm frustrerend want op die manier kan je echt niet werken, je typt iets, hetzij een invulveld op google of in een worddocument, en daartussen staat het vol met die tekens.

Ik dacht aan één of ander virus, dus ondertussen heb ik al een pak 'spyware- en antivirusprogramma's getest zonder resultaat. Ook herinstallatie bood geen hulp. Nu weet ik echt niet meer wat het probleem zou kunnen zijn, dus alle hulp is welkom.

info LAPTOP:

Windows Vista Business

AMD Turion 64 x2 Mobile Technology TL-56

Radeon xpress 200m series

Ondertussen gebruikte programma's: malwarebytes, SnD, Ad-Aware, AVG, Antitrust, Avasoft, Hitmanpro.

aangepast door avalk
geen pc maar laptop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat over een laptop, had verkeerdelijk pc gezet. Zou het kunnen liggen aan het toetsenbord? Had ik ook al even aangedacht, dat het aan het contact zou liggen, maar zou niet weten hoe dat dan op te lossen, nuja mocht dit het probleem zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Informeer eens in je vriendenkring of bij familie...de test is meteen gedaan én je hebt het voordeel dat je je laptop kan mee nemen (eventueel op werk ?)...een degelijk USB-toetsenbord kost zo'n 10 à 12 euro.

Als het aan het toetsenbord ligt dient er nagezien te worden of dit kan hersteld worden of vervangen...hiervoor dient je laptop gedemonteerd te worden...als je daar geen ervaring mee hebt, laat je dat dan ook best over aan een goede computerhersteller.

Wanneer in dat geval mocht blijken dat de herstelling te duur is, kan je eventueel blijven verder werken met een USB-toetsenbord.

Het enige wat je dan 'mist' is de Fn-toets en de daaraan verbonden functies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog de gelegenheid niet gehad om ergens aan een toetsenbord te geraken. Sinds een paar dagen komen er ook '^^^^^^^^^' op de proppen.

Aangezien ik het redelijk druk heb momenteel, zal het nog niet voor direct zijn, maar ik laat zeker een vervolg horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via Start naar Uitvoeren gaat en typ in het uitvoervenster osk en druk op enter dan verschijnt er een virtueel toetsenbord.

Werkt dit wel gewoon goed?

Heb dit net geprobeerd en dat werkt wel goed, maar het is niet dat mijn toetsenbord niet meer werkte. Het werkt wel, de tekens verschijnen zonder dat ik iets type...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.