Ga naar inhoud

Rundll32 werkt niet meer (DEP)

Nate

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start -alle programma's - bureau-accessoires.

Klik met rechts op de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow (let op de spatie !) en druk enter.

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij geeft aan:

Verificatiefase van systeemscan wordt gestart.

Verificatie is 100% voltooid.

Er zijn beschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld.

De details zijn opgenomen in CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. Bijvoorbeeld

C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

Deze 'log' kan ik niet openen, geeft error dat ik geen toegang heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een repair install in overweging durven nemen, maar voor ik je dat advies geef had ik graag de visie van de mensen van Microsoft gekend...ik stuur ze een berichtje met de vraag om dit topic eens te bekijken, zodat we hun mening duidelijk weten.

Wordt vervolgd dus... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op verzoek van Asus heb ik dit topic doorgelezen. Het is wellicht nog mogelijk om een 2de Windows gebruiker aan te maken. In dit nieuwe gebruikersaccount kunt u dan testen of het probleem al dan niet aanwezig is. Wanneer u in het nieuwe gebruikersaccount wel normaal met Windows kunt werken (Lees: zonder foutmeldingen), is het dus alleen nodig om de persoonlijke bestanden van het ene account naar het andere over te zetten.

Een gebruikersaccount maken

1. Open Gebruikersaccounts door achtereenvolgens te klikken op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png, Configuratiescherm, Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht en Gebruikersaccounts.
  2. Klik op Een andere account beheren. 18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b_41.png Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
  3. Klik op Een nieuwe account maken.
  4. Typ de gewenste naam voor de gebruikersaccount, klik op een accounttype en klik op Account maken.

Dit nieuwe account wordt dan een "Administrator- account".

Mocht u in dit nieuwe account dezelfde problemen ervaren, dan is het aan te raden om backups te maken van uw persoonlijke bestanden en een herinstallatie van Windows te overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.