Ga naar inhoud

Systeemherstel weer instellen.

Nederbelg

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik wil weer systeemherstel inschakelen op de (Windows 7) pc.

Welke instellingen moet ik nu allemaal aan vinken in "Systeem-Eigenschappen".

Er staan 3 regels in.

1) Packard Bell © Deze moet in elk geval aan

2) Data (D)

3) PQ Service Weet niet wat dit is ?

Zie afbeelding voor duidelijkheid: post-18701-1417704583,9458_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Promind,

Dus die PQ service moet uitgeschakeld blijven.

---------- Post toegevoegd om 22:14 ---------- Vorige post was om 22:01 ----------

Die PQ service staat bij mij ingeschakeld & laat zich niet uitschakelen.

Maar als ik verder kijk bij systeemherstel, dan zie ik wel dat deze map niet mee genomen word bij een systeem herstel.

Dus mijn vraag is nu eigenlijk:

kan het kwaad dat deze ingeschakeld blijft staan (of raak ik hierdoor mijn herstel partitie kwijt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met het programma Advance Systeem Care de rest kunnen uitschakelen (Data (D) & PQ Service)

Gebruik dus nu alleen de systeem partitie. © voor systeemherstel. (D gebruik ik toch niet)

Volgens de pc werkt de pc herstel weer gewoon, er worden herstel punten gemaakt & ik zou kunnen herstellen naar eerdere punten.

Ik had voorheen het programma Restore It van Farstone, die elke 4 uur een systeem foto maakte voor eventuele herstel.

Maar ik voelde me niet zo prettig bij dit programma, (ik vertrouw het niet, weet niet ofdat het werkt als ik het nodig heb)

daarom heb ik dit prog weer verwijdert en ben terug gegaan naar het orginele systeem herstel van Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.