Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Het eerste wat me opvalt in je Speccy logje is dat de videokaart driver zelfs niet is geinstalleerd!!!!

Klopt dat?

Ja die heb ik verwijderd en de kaart ligt er ook al uit. Hij is stuk.

Geplaatst:
Dat heb ik ook vermeld in bericht 4 (videokaart )

Oja klopt!

Jij had er een van ATI gegeven maar er zijn toch ook van asus of sapphire die maar de helft kosten?

Als ik namelijk google zie ik er voor 50 euro enzo kan dat kloppen?

Geplaatst:

Vul hier al je gegevens in die je hebt over je systeem,klik dan op calculate en dan word de nodige zwaarte van je voeding berekent.

Zo kun je ook te weten komen welke grafische kaart je systeem al dan niet aan kan.

Geplaatst:
Vul hier al je gegevens in die je hebt over je systeem,klik dan op calculate en dan word de nodige zwaarte van je voeding berekent.

Zo kun je ook te weten komen welke grafische kaart je systeem al dan niet aan kan.

Oei dat is me iets te ingewikkeld:P

Maar terug op de vraag:

Zijn die duurdere ATI kaarten hetzelfde als de sapphire of asus kaarten of zit er verschil in?

Geplaatst:

Ik heb hem zojuist in de oven gehad op 180graden 8minuten en guess what hij doet het weer!!

Nooit gedacht dat het zou werken.

Kijken hoe lang die goed blijft:P

Bedankt voor alle reacties!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.