Ga naar inhoud

figaroke

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog niet opgelost clarkie,certificaat staat geinstalleerd alles is korrekt,als ik nu mijn certificaat wil koppelen aan mijn account zegt hij het volgende zie screenshot :[ATTACH=CONFIG]13784[/ATTACH]

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt bij e-mail maar heb je de kaartlezer met je Identiteitskaart erin aan je PC hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de kaartlezer is geinstalleerd mijn paspoort steekt erin alles korrekt certificaat geinstalleerd enz. en toch blijft hij melden "geen certificaat aanwezig" als ik het bericht wil verzenden,nog nooit meegemaakt zoiets hardnekkingpost-26944-1417704584,933_thumb.jpg

Clarkie,

ik geef nog 2 screenshots mee zodat het voor U nog wat duidelijker wordt

post-26944-1417704584,9973_thumb.jpg

post-26944-1417704584,9653_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Voorgaande bericht editen om extra gegevens toe te voegen!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger had ik outlook en dat lukte wel,ik heb ondertussen geprobeerd mijn word en excel dokumenten digitaal te ondertekenen en dat gaat vanzelf dus het probleem situeert zich bij het koppelen van mijn certificaat aan mijn telenetaccount zoals beschreven is op de websitedie U heeft toegezonden,daar staat de uitleg dat je het certificaat moet koppelen aan je account via eigenschappen tabblag beveiliging-->certificaat selecteren maar als ik op die knop druk krijg ik de gekende vraag met geen certificaat aanwezig,ik geraak er niet uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

via die link heb ik alles korrekt geinstalleerd,het is via de menu van eigenschappen van mijn account tabblad beveiliging dat ik normaal daar mijn certificaat moet kunnen selecteren en daar geeft hem de fout dat er geen certificaat aanwezig is zoals getoond in de screenshots,alles staat korrekt geinstalleerd,alleen moet ik nu nog mijn certificaat kunnen koppelen aan mijn account en dat lukt niet,dat is het probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.