Ga naar inhoud

figaroke

Aanbevolen berichten

Beste clarkie,

nog altijd niet opgelost,kun jij alsnog een oplossing bedenken,ik kan kijn emailaccount niet koppelen aan mijn certificaat niettegenstaande ze wel degelijk geinstalleerd staan,telkens ik op de knop selecteren klik krijg ik de melding "geen certificaat aanwezig,geen certificaten aanwezig die voldoen aan de toepassingscriteria" ik geraak er helemaal niet uit,kun jij nog effe rond kijken om alsnog een oplossing te vinden,

figaroke

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag figaroke,

Ik heb geprobeerd om met het Eid (identiteitskaart en Eid kaartlezer) een digitale handtekening te plaatsen in een e-mail met als e-mailprogramma Windows live mail.

Het lukt bij mij ook niet.

Ook is er geen enkele aanwijzing te vinden dat het via Windows live mail zou werken via het paspoort.

Wel werkt het bij Outlook (klik erop) en thunderbird (klik erop).

post-23245-1417704593,6646_thumb.jpg

Het zou dus wel kunnen aan de hand van de tips in bericht 2, 5 en 14.

Dat wil dus zeggen dat je een digitaal certificaat moet aanvragen via de link die je daar werd aangeboden.

Dus zonder gebruik te maken van je paspoort.

Misschien dat er nog andere leden zijn die ervaring met dit onderwerp hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo figaroke,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.