Ga naar inhoud

blauwe scherm


fastyninja

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik weet niet of deze discussie hier op deze forum hoort, hiervoor mijn excuses.

Ik heb 1 week geleden een pc laten samenstellen door een vriend van mij in Hamburg Duitsland.

Ik krijg een paar keer per dag een blauwe scherm met als foutmelding

stop:0x000000f4 0x0000000000000003,0xc000000e,0xFFFFFA8009COE690,0xFFFFFA8009coE970,oxFFFFF800033978B0 windows has shut down.

Kan iemand mij aub helpen.

http://speccy.piriform.com/results/IqMfSAJEZrFdxTZFRX4qlp7 hier een link van speecy.

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volgende eens uitvoeren ?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op start (Windowsknop links onderaan) -->configuratiescherm-->systeem en beveiliging-->systeem...klik nu in de linker kolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Ga naar het tabblad Geavanceerd, druk op de onderste knop Instellingen en kies in het volgende scherm voor kleine geheugendump en bevestig je keuze met ok.

Ter verduidelijking foto hier onder.

post-20447-1417704586,6367_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volgende eens uitvoeren ?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

ok deze heb ik gedaan, en nu maar wachten tot dat ik een blauwe scherm krijg zeker.

alvast bedankt voor jullie snelle reacties.

je hoeft niet te wachten tot je volgende blauw scherm.

Voer blue screen view maar uit zoals gevraagd. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.