Ga naar inhoud

blauwe scherm

fastyninja

Aanbevolen berichten

In je eerste bericht zeg je

Ik krijg een paar keer per dag een blauwe scherm met als foutmelding

stop:0x000000f4 0x0000000000000003,0xc000000e,0xFFFFFA8009COE690,0xFFFFFA8009coE970,oxFFFFF800033978B0 windows has shut down.

Dit is de betekenis van die foutmelding

The CRITICAL_OBJECT_TERMINATION bug check has a value of 0x000000F4. This indicates that a process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.

Deze fout kan veroorzaakt worden door crappy drivers of door een corrupt proces.

Is het steeds dezelfde foutmelding die je krijgt of varieert dit?

Doe eens een systeemcontrole.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alls windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie dc/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zoals gevraagd het logbestand.

Ik heb zelfs een keer 0x000000e gezien, om de waarheid te zeggen heb ik daar niet echt op gelet.

Mvg.

Microsoft Windows [versie 6.1.7601]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Windows\system32>sfc /scannow

Systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan enkele minuten duren.

Verificatiefase van systeemscan wordt gestart.

Verificatie is 100% voltooid.

Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden.

C:\Windows\system32>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, chipset en drivers zijn geinstalleerd. Kan het zijn dat mijn SSD's niet goed zijn, deze staan in RAID0. Met de bijgeleverde cd konden wij dat niet installeren en hebben deze van internet gedownload ( marvel raid driver ). Sommige zeggen ook dat mijn RAM geheugen te snel is, kan dat ??.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ram geheugen te snel?? Als je ram sneller kan dan je moederbord, zal dit wel werken maar een de snelheid van het moederbord.

Wat wel kan is dat het ram niet compatibel is met je moederbord. De modules zullen waarschijnlijk wel passen maar ze zullen niet altijd naar behoren werken.

Heb je al een geheugenscan of test uitgevoerd? Wat was daarvan het resultaat?

Ik heb gekeken in de G1.Sniper: lijst met ondersteund geheugen en jouw geheugen staat er niet bij :sad

Het zou dus kunnen dat het probleem van je geheugen komt.

Probeer via je kameraad om het geheugen in te ruilen voor modules die wel in de lijst voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.