Ga naar inhoud

WMP1 laat optie "nummers" niet meer zien.

Thik Hai

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd is uit het navigatievenster van Window Media Player 11 bij mij de optie om muziek te zoeken via `nummers` uit de lijst verdwenen. Ook in de optie "navigatievenster aanpassen" is deze optie verdwenen. Het klikken op de knop "Standaardinstellingen herstellen" biedt geen oplossing. De keuze om te zoeken naar een bepaald nummer via het navigatievenster is gewoon weg. Is er iemand die die een list weet om deze optie weer terug te zetten?

Dank voor een reactie.

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op start (Windowsknop links onderaan) --> configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen.

Klik nu in de linker kolom op Windows-onderdelen in-of uitschakelen.

Er opent zich een nieuw kleiner schermpje, hier klik je op het plusteken voor Mediaonderdelen...haal het vinkje weg bij Windows Media Player en bevestig met een klik op ok.

Herstart de pc en ga opnieuw naar Windows-onderdelen in-of uitschakelen...plaats het vinkje bij Windows Media Player terug en bevestig opnieuw met een klik op ok.

post-20447-1417704586,9247_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op start (Windowsknop links onderaan) --> configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen.

Klik nu in de linker kolom op Windows-onderdelen in-of uitschakelen.

Er opent zich een nieuw kleiner schermpje, hier klik je op het plusteken voor Mediaonderdelen...haal het vinkje weg bij Windows Media Player en bevestig met een klik op ok.

Herstart de pc en ga opnieuw naar Windows-onderdelen in-of uitschakelen...plaats het vinkje bij Windows Media Player terug en bevestig opnieuw met een klik op ok.

Asus dank voor uw advies. Ik heb de instructies stap voor stap uitgevoerd. Er is echter geen verbetering te zien. De optie "nummers" is niet terug in de lijst.Ook in het menu "navigatievenster aanpassen" komt "nummers"niet meer voor.

Wat ik nu gedaan heb is dat het zelfde als wat Stegisoft bedoelt met opnieuw installeren?

---------- Post toegevoegd om 10:06 ---------- Vorige post was om 10:03 ----------

In Windows 7 beschik je normaal toch over versie 12 (klik erop) of niet?

Zoals gewoonlijk heb je ook nu weer gelijk. Het moet inderdaad WMP12 zijn. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, op deze manier reset je eigenlijk je Windows Media Player...werd de pc tussen beide stappen heropgestart ?...

Jazeker. Tijdens de afsluitprocedure volgt de mededeling: Windows onderdelen configureren. X% voltooid. Schakel de computer nier uit. En tijdens het opnieuw starten volgt een soortgelijke mededeling. Voor de zekerheid heb ik zojuist het betreffende vinkje weer weggehaald en ook weer teruggezet. Helaas ook nu weer zonder het gewenste resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de mogelijkheden die ik heb, welke is bij jouw niet aanwezig?:

Nou breekt mijn klomp. Jouw overzicht is gelijk aan dat van mij. En heel langzaam begin ik te beseffen, dat ik WMP Vista en Win7 met elkaar verwar. Ik werk nog veel met Vista (vandaar WMP11) en daar komt in WMP de keuze "nummers" wel in voor. Ik vrees met grote vreze, dat jij mij voor de tweede keer te pakken hebt vandaag en dat ik nodeloos een beroep op dit forum heb gedaan om een niet bestaand probleem op te lossen. Mijn excuses hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.