Ga naar inhoud

Problemen met configureren updates Windows 7

dekraan

Aanbevolen berichten

Ha Kurtt,

ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet nu alleen dat ik last had van een update die niet goed wilde installeren, en dat het nu wel werkt, nadat ik jouw tip (via windows help gevonden) heb toegepast. Ik heb alle .net frameworks eraf gegooid, en alles er opnieuw opgezet. Nu werkte het. Ik ben wel benieuwd hoe het vanavond uitpakt, als ik de andere, nieuwe updates ga installeren. Ik zag al dat er een aantal voor .net framework 4 waren.... wordt dus wellicht vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu alweer wel 200 mb ongeveer aan nieuwe updates staan. Dus ik hoop dat dit zonder al te veel problemen gaat. Normaal gesproken moet je toch alle updates tegelijk kunnen laten lopen? Of is het verstandiger om het altijd 1 voor 1 te doen? In dat geval heb ik er nu al niet meer zoveel zin in ;-)

Ik had er 9 vanochtend...tegelijk geïnstalleerd (wel via scherm Windows Update) en dat is vlot verlopen, zie lijstje in bijlage.

post-20447-1417704590,7588_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist weer dezelfde problemen met KB2567680.

Dezelfde foutmelding, op dezelfde manier. Heb nu een mailtje naar windows support gestuurd met het probleem. Hopelijk geven zij me een oplossing geven die voor toekomstige updates ook geldt. Want ik vind dit niet meer leuk :thumpdown:

Wie weet wel een fout in mijn systeem ergens, of mis ik een vitaal bestandsdeel.... een vinkje verkeerd, zou ook kunnen. Oh nou ja. Ik ga me er minder druk om proberen te maken!

Mochten jullie een gouden tip hebben, ik probeer ze graag! Uw help was tot nu toe zeer welkom :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg je al een antwoord op je vraag ?...

Nog niet. Ik kreeg eerst de wedervraag of ik 132_sysinfo wilde runnen en terugsturen. Dat heb ik gedaan en ik denk dat daar nog over nagedacht wordt, of dat ik vergeten ben. Het vreemde nieuws is, dat de pc nu alle updates al wel goed geïnstalleerd heeft. Want ik had laatst 0 updates staan, ook als ik zocht. En in de geschiedenis zag ik dat sommige die eerst waren mislukt, toen wel gelukt waren. Dat is overigens zonder mijn medeweten gebeurd, dus ik denk in verborgen toestand. Ik kan me niet voorstellen dat de pc zichzelf kan updaten nadat ik 'm heb afgesloten, maar wie weet.....

Ik vind 't in ieder geval allemaal wel best :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.