Ga naar inhoud

Windows update helpen

arslan

Aanbevolen berichten

Goei dag allemaal,

Ik heb een probleempje en ik kom niet uit met dat probleem.

Mijn vraag is, is het mogelijk om in de computer zelf instellen of een programmatje downloaden om de windows update tijdens het afsluiten van de computer te uitvoeren. En hoe kan ik dat instellen?

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi arslan,

ik vrees dat je pas écht in de problemen gaat komen als je je updates zo gaat installeren.

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden dan sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is wel duidelijk. Ik wist het dat ik ook zo kon doen. Maar het probleem is dat ik op een school werk. Er zijn stuk of 230 computers. Er zijn 2 gebruikersaccount .leerling en administrator. De leerling account heeft geen rechten om de updates te installeren. Dus ik wil op alle computers instellen dat het automatisch tijdens het afsluiten van de computer de updates gaat downloaden.

Het zou fijn zijn als u mij hiermee kunt helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, overdag werken de leerlingen met hun (beperkt) account op de pc...

Eigenlijk zou je nu de updates onder dat account willen laten installeren (bij afsluiten), maar op zo'n manier dat ze die installatie niet manueel kunnen / moeten / mogen doen, terwijl die updates nu onder het admin account zitten ?...

Klopt deze samenvatting zo een beetje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is als ik rechten geef aan de leerlingen account om de updates te downloaden, krijgen ze ook rechten voor de hele windows. Ze kunnen dan alles wijzigen. En ik wil eigenlijk zo instellen dat ze alleen maar rechten krijgen om bij het afsluiten van de computer de updates te gaan uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.