Ga naar inhoud

(wireless) internetverbinding werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn internetverbinding werkt perfect, want met mijn laptop van 't werk kan ik gewoon wireless online gaan.

Met mijn privé-laptop lukt het echter niet meer wireless! Het heeft nog een tijdje gewerkt via een kabel, maar nu lukt dat dus ook niet meer. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus zowel draadloos als via kabel geen internetverbinding meer?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

het publiceren lukte niet via URL, maar heb het kunnen bewaren in een word document (dat ik helaas niet ingevoegd krijg :hmpf:):

Network

You are not connected to the internet

Computer Name

NetBIOS Name PC_VAN_BIEKE

DNS Name PC_van_Bieke

Domain Name PC_van_Bieke

Remote Desktop

Console

State Active

Domain PC_van_Bieke

WinInet Info

Er is een interne fout opgetreden.

Wi-Fi Info

Wi-Fi not enabled

WinHTTPInfo

WinHTTPSessionProxyType No proxy

Session Proxy

Session Proxy Bypass

Connect Retries 5

Connect Timeout 60000

HTTP Version HTTP 1.1

Max Connects Per 1.0 Servers INFINITE

Max Connects Per Servers INFINITE

Max HTTP automatic redirects 10

Max HTTP status continue 10

Send Timeout 30000

IEProxy Auto Detect Yes

IEProxy Auto Config

IEProxy

IEProxy Bypass

Default Proxy Config Access Type No proxy

Default Config Proxy

Default Config Proxy Bypass

Sharing and Discovery

Adapters List

Realtek RTL8101E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.0)

IP Address 0.0.0.0

Subnet mask 0.0.0.0

Gateway server 0.0.0.0

Network Shares

No network shares

Dus ik heb de netwerk-info toegevoegd; heb je hier iets aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens na in apparaatbeheer of er gele vraagtekens staan.

Apparaatbeheer bereik je via start dan configuratiescherm.

Kan je ook eens kijken wat er staat in je netwerkcentrum, ook te bereiken via configuratiescherm.

Indien mogelijk een afbeelding ervan en plaats die in een volgend bericht, maar je zit zonder internet dat is moeilijk voor je, je kan het ook zo goed mogelijk proberen omschrijven welke netwerkstatus je daar ziet.

Kijk ook eens naar deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In apparaatbeheer bij mijn netwerkadaptor Microsoft 6to4 Adapter, staat een geel uitroepteken : dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden (code 31)

Ik heb ook al geprobeerd de stuurprogramma's bij te werken, maar dan krijg ik de melding : de beste stuurprogramma's voor uw apparaat zijn al geïnstalleerd, er is door Windows geen nieuwer stuurprogramma voor het apparaat gevonden.

Bij het netwerkcentrum staat er dat mijn computer niet verbonden is, er is geen verbinding met een netwerk. Wanneer ik naar het overzicht ga, krijg ik de melding : het maken van een overzicht kan niet worden gestart. Controleer of de netwerkadapter is ingeschakeld en verbonden is.

Wanneer ik op diagnose klik, krijg ik "er is een kabel niet aangesloten op de netwerkadapter "LAN-verbinding"

alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zwarte panter,

Gezien het een Medion is zou je niet beter je netwerkkaart bijwerken via de site van Medion?Misschien heb je dat al geprobeerd zo vergeef me dan mijn simplistische inval!?:D

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een bekabelde verbinding te maken met 1) een andere netwerkkabel 2) op een andere poort van je switch/router.

Reset ook eens al je modem/switch/router.

Als dat niet lukt download dan de laatste drivers van de medion site via een andere PC en zet ze op een USB stick. Zo kan je de "probleem" PC updaten.

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.