Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb net nog een monitor , ik kan het ene naar het andere verschuiven.

maar taakbalk heb ik wel op de ene maar bij de andere heb ik het niet helemaal niet

zoals de andere. ik wil daar dus ook me bureaublad en taakbalk daar ook weergeven worden.

hopelijk begrijpen jullie dit beetje.

(weet niet of dit topic hier thuis hoort.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er bepaalde software voor nodig zoals Multimon taskbar (klik erop) waarmee je een beperkte taakbalk plaatst op je tweede scherm.

DisplayFusion (klik erop) heeft meer mogelijkheden, er is keuze tussen de gratis (bureaublad) en betalende versie (bureaublad en een volwaardige taakbalk).

Met het gratis Easymon laten schermen zich via sneltoetsen verplaatsen van de ene naar de andere monitor.

Via deze link kan je een video bekijken hoe je een tweede monitor instelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er bepaalde software voor nodig zoals Multimon taskbar (klik erop) waarmee je een beperkte taakbalk plaatst op je tweede scherm.

DisplayFusion (klik erop) heeft meer mogelijkheden, er is keuze tussen de gratis (bureaublad) en betalende versie (bureaublad en een volwaardige taakbalk).

Met het gratis Easymon laten schermen zich via sneltoetsen verplaatsen van de ene naar de andere monitor.

Via deze link kan je een video bekijken hoe je een tweede monitor instelt.

Bedankt voor de tip! DisplayFusion Pro is geïnstalleerd en heb nu PRECIES wat ik wou, perfect!

aangepast door Wtr85
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.