Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige week heb ik vanalles verwijderd van mijn computer en nu blijkt er een map weg te zijn die helemaal niet weg mocht zijn. Ik heb de prullebak toen ook leeg gemaakt. Kan ik dit nog ergens terug vinden of ben ik ze kwijt?:dong:

Geplaatst:

Waarschijnlijk ga je er niets meer van terugvinden. Een week nadat je iets hebt verwijderd een poging ondernemen om het terug te halen is lang.

Je kan het nog altijd eens proberen met Recuva. Na het downloaden dien je het te installeren en daarna je harde schijf te laten scannen. Als het (deels) is terug gevonden en is het herstellen zal dit worden weergegeven.

Geplaatst:

Hallo, ik heb een groot deel van mijn verloren bestanden kunnen terug zetten, ik heb wel word ducumenten die ik heb kunnen terug halen maar nu krijg ik ze niet meer geopent ik krijg dan volgende foutmelding

[ATTACH]13919[/ATTACH]

Doc11.doc

Geplaatst:

Neen het lukt niet met alle bestanden om ze te openen ze hebben ook rare tekens in hun naam bv. ~$orbereiding

Toch bedankt voor de hulp, ik heb toch bijna al mijn foto's terug. :top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.