Ga naar inhoud

Heel wat verwijderd na update

zimbardo

Aanbevolen berichten

Dag Allemaal

Enkele uren geleden had ik mijn laptop afgesloten. Zoals wel vaker deed windows enkele updates (7updates). Ik startte hem net terug op en er is heel wat verwijderd. Zoals Word-documenten, games, muziek, films,... Ik heb de indruk dat mijn D-schijf (en bijna alle icoontjes op het bureaublad) bijna helemaal is verwijderd. Is dit een virus? Kan ik dit nog herstellen? En kan ik die Word-documenten nog herstellen?

Ook lijkt het of de scherminstellingen anders zijn, het lijkt alsof er letters 'blokkeriger' zijn, dus de kwaliteit lijkt erop achteruit te zijn gegaan.

Hopelijk een spoedig antwoord want ik maak me toch wel wat zorgen.

Het is een ASUS Notebook N61Jv Series.

Alvast bedankt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

die update is gelukt, en bij die datum staat 12/10/2011, dus dat is daarstraks gebeurd. dit waren de updates:

KB2572076: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 3.5.1 op Windows 7 en Windows Server 2008 R2 voor x64-systemen

KB890830: Windows-programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64-systemen- oktober 2011

KB2567053: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen

KB2586448: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen

KB2572078: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2 voor x64-systemen

KB2579686: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen

KB2564958: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen

ze zijn allemaal voltooid

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.