Ga naar inhoud

instalatie vista ,

mooscher

Aanbevolen berichten

ik heb paar maanden geleden mijn vista hergeinstaleerd en ik heb op de knop formateren geklikt endaarna mijn moederbord cd er ingestoken en op stuurprogrammas laden geklikt , ik kreeg geneen compatibele dinges om aan te klikken en heb dan op toon alle geklikt en heb ik een uit die lijst gekozen die op de foto voorbeeld stond van mijn moederbord handleiding, een die kiest voor 1 enkele hard disk de Intel® ICH8R/ICH9R/ICH10R/DO

of zoiets , heeft er iemand meer info over deze fase omdat ik wel tien opties had , het enigste wat ik weet is dat dit iets te maken had dat mijn pc in raid ging staan of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerst je harde schijf geformatteerd en dan Windows vista geïnstalleerd zoals in deze handleiding ?

Heb je een merk PC, geef dan het merk en exacte model/ nummer door.

Indien geen merk PC en als je windows werkt voer dan onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vista is oem versie , ik wou vista herstellen maar dat ging niet , dus die manier zoals in de handleiding zou bij mij niet werken op mijn udr3 x58 moederbord. deze topic gaat over de drivers die je kunt of moet laden nadat je format hebt geklikt. dus het verwisselen van schijf van vista schijf naar moederbord schijf en dan terug vista schijf om de instalatie te voltooien.

nu mijn INF drivers updaten vind ik zo riskant na al die miserie dat ik dat later wil proberen. ik wil met deze topic ,meer info vinden over die drivers die ja eerst moet laden voor dat je vista verder instaleert .

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het instalatie menu ( where do you want to instal windows , waar je op de knop format kunt klikken , als je links kijkt zie je een link die zegt Load drivers , en deze optie moest ik uitvoeren volgens mijn moederbord manual. en die drivers dienen om vista juist te instaleren bv enkele hard disk en type en ook of je pc in raid gaat zetten of niet , nu de naam vand die drivers zijn heel moeilijk om uit te maken welke de juiste was voor mijn pc setup,door de foto in mijn manual en omdat ze over zo moet je het doen als je 1 hard disk hebt, kon ik zien welke ik moest nemen , ik zoek iemand die mij meer uitleg kan geven over dit gedeelte , load driver voor dat je vista instaleert.

aangepast door mooscher
typ fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.