Ga naar inhoud

Aankoopadvies gevraagd voor spelen MW3/BF3

Sertovic

Aanbevolen berichten

Hallo Toppers!

Onlangs hebben jullie me super geholpen en hopelijk kunnen jullie me weer uit de brand helpen.

Op advies heb ik de HD5570 gekocht zonder een andere voeding.

Ik zou graag MW3 en BF3 willen spelen en wil hiervoor INTEL Core2Duo E7600 (S775 - 1066MHz - 3 MB) 3,06 kopen. Is dit mogelijk met mijn moederbord? Zo ja, welke voeding raden jullie aan? En heb ik nog iets nodig?

Of vinden jullie dat m'n huidige systeem het upgraden niet meer waard is, spaar door en ga voor een nieuwe setup? I'd like to hear from you!

Sertovic

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is mogelijk te plaatsen, de voeding hoeft ook niet vervangen te worden. de E4500 die je nu hebt is echt het minimum wat je nodig hebt voor battlefield 3. ik weet niet precies wat je nodig zult hebben voor MW3 maareen upgrade naar een E7600 vind ik het nog wel waard, maar ik heb het vermoeden dat je er nog ongeveer 6 maanden mee kunt doen en dat je daarna wel een nieuw systeem nodig hebt, omdat het moederbord dan niet meer.

ik zie dat de Q8300 niet veel duurder is dan een E7600 en wel veel beter, maar hij heeft ook 35W meer nodig. ik durf niet te zeggen of je voeding dat aan kan of niet, maar als hij dat wel zou kunnen dan raad ik de Q8300 aan.

ik zal even vragen of anderen er naar willen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed wel als men upgrade naar een S775 Q8300 dat het verstandig is om eventueel te kijken voor een andere voeding.

Heb even het systeem ingevuld bij Bequiet >> PSU-Calculator Expert / Netzteil Rechner

Naar de gegevens die ik heb ingevuld word er minstens een 350 Watt voeding aangeraden en deze zou onder vollast zo om en bij de 86% belast worden. Let wel onder volledige belasting van alle componenten!!

@ Sertovic

Vul zelf eens alle gegevens in, met de eerder vernoemde upgrade is het overwegen van een andere voeding misschien toch wel te overwegen om problemen in de toekomst te vermijden.

Als je een andere voeding zou nemen is het misschien aan te raden om deze nu zwaarder te kiezen dan nodig.

Je kan ze altijd meenemen mocht je in de toekomst gaan voor een ander systeem, dan kan jij je de kosten van een nieuwe voeding dan besparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.