Ga naar inhoud

Webshop

cindy4bc

Aanbevolen berichten

vraagje: Ik wil een eigen webshop starten. Maar weet niet waar ik deze het best kan maken. De sites die het beste meevallen van prijzen blijken dan achteraf geld bij te vragen voor extra's als een blog ed.

Wat ik concreet wil is een webshop van ong. een 50-tal diverse producten om mee te beginnen. Daarnaast wil ik een blog zetten met artikels over de producten en aankondigen van activiteiten in de buurt die ermee te maken hebben. bv een beurs in een expo en met nadien mss een verslag hierover.

Youtube filmpjes komen ook soms aan de pas omdat sommige fabrikanten een soort van gebruiksaanwijzing hebben gefilmd of een introfilmpje.

Dus buiten genoeg webruimte voor mijn producten moet er ook een blog, youtube, foto's en mss een nieuwsbrief bij aan te pas komen.

En liefste een .be sommige bieden dit niet aan en de buitenlandse site vragen hier nogal veeeeel geld voor.

Ik ken alleen de basis html dus zou het liefst met een site builder werken.

iemand een ideetje? Ik ben al gaan horen bij unizo ed. maar die prijzen natuurlijk alleen maar hun eigen producten aan en daar heb ik mijn twijfels over. --> UNIZO STARTERSPAS - Voordeel: gratis website of homepage

Dus als iemand mij op weg kan helpen zal ik zeer dankbaar zijn. Ben al bij verschillende instanties geweest om te starten met een eigen zaak maar veel nuttige ict info heb ik nog niet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Domeinnamen vindt ge voor ong voor 10Euro / jaar

Hostingpakket vind ge voor +- 50Euro / jaar

Plaats daar zelf dan osCommerce, Open Source Online Shop E-Commerce Solutions op

Zo moelijk kan dat niet zijn voor U he :)

Bg

VenimK

he ge zijt ook van beveren lol. Ik ook kwil graag ook ne webshop beginnen maar dan moet ik eerst alles aankopen en in een stock leggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.