Ga naar inhoud

Cd station wordt niet meer herkent. TSSTcorp CDDVDW SH-S223F ATA


Lipton

Aanbevolen berichten

heb reeds gedaan,

daarvoor stond hij nog in de lijst van hardware.

"

  1. Als in het rechter deelvenster UpperFilters staat, klikt u met de rechtermuisknop op UpperFilters en klikt u vervolgens op Verwijderen.
  2. Klik op Ja om te bevestigen dat u de registervermelding UpperFilters wilt verwijderen.
  3. Als in het rechter deelvenster LowerFilters staat, klikt u met de rechtermuisknop op LowerFilters en klikt u vervolgens op Verwijderen.
  4. Klik op Ja om te bevestigen dat u de registervermelding LowerFilters wilt verwijderen.
  5. Sluit de Register-editor af en start de computer opnieuw op. "

Lowerfilters stond niet in de lijst.

daarna heb ik hem dus verwijderd, maar de installatie was mislukt en er stond op dat ik contact moest opnemen met de fabrikant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak de pc kast eens open om te kijken of het dvd station nog goed is verbonden met het moederbord,dus of de kabels nog goed zitten.

Verder vermoed ik dat het dvd station zo goed als overleden is als bovenstaande geen uitkomst bied helaas.

We kunnen via schijfbeheer eens kijken of het station daar nog zichtbaar is maar ik vrees ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontkoppel het station eens en start daarna de pc opnieuw op.

Sluit daarna de pc opnieuw af en koppel de brander opnieuw aan om vervolgens de pc opnieuw op te starten,krijg je dan een melding van Nieuwe hardware gevonden?(verwijder wel eerst de drivers voor je station indien nog aanwezig)

Zo niet ben ik er zo goed als zeker van dat je dvd station is overleden helaas.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.