Ga naar inhoud

Computer valt uit bij gamen, wat nu ?

Macintosh

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dat je rookt of dat de Pc in een rokerige omgeving staat.

Nicotine aanslag zorgt voor een vieze laag op je ventilatoren en die laag blijft plakkerig en blijft zo nog meer vuil aantrekken.

Ook krijgt het motortje op deze manier het zwaar te verduren.

Doosje wattips ( voor je oren te reinigen ) kan wonderen doen, ook een klein schrapertje of mesje voor het hardnekkige.

Waar ook vuil in kan trekken zijn de zogenaamde coolingpipes van je grafische chip en/of processor

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Amadeus,

Aan rook kan het niet liggen, er rookt namelijk niemand bij mij thuis. :cool:

De kast staat wel op de grond op een 15cm van een kast. Eerst dacht ik dus dat hij te weinig lucht kreeg. En heb ik pc verzet maar dit hielp niet.

Allesinds toch bedankt

J-P,

Bedankt zal ik zeker eens bekijken. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je volgende eens willen nakijken aub?

Ga naar start en selecteer Deze computeren vervolgens je c:\ schijf,rechtsbovenaan heb je nu een zoekvak.

Type daar eens EagleXNt.sys in.

Nu gaat hij even zoeken en eens hij het gevonden heeft moet je me het ganse pad eens doorgeven,dus c:\.....................EagleXNt.sys

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, nu gaat het nog vreemder worden.

Ik vind namelijk geen EagleXNt.sys bestand :hmmmm:

Heb ook "Inclusief niet-geïndexeerde, verborgen en systeembestanden" aangevinkt.

Qpang gebruikt wel Hshield, iets wat nexus games ook gebruiken denk ik. Kan dat een link zijn? Ik probeer maar wat te bedenken :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qpang gebruikt wel Hshield, iets wat nexus games ook gebruiken denk ik. Kan dat een link zijn? Ik probeer maar wat te bedenken :dong:

Dat is inderdaad een aanwijzing,EagleXNT.sys is een onderdeel van HackShield namelijk.

Wat je eens zou kunnen proberen is in die folder gaan kijken van die game of je daar een map vind genaamd Hackshield.

Zo ja verwijder de game eens een keer dit enkel om te zien of je dan nog van die BSOD's krijgt.

Gebruik je toevallig nog een ander HDD waar je je game's op installeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik speel Qpang ook op een andere computer waar ik het zonder problemen kan spelen (wel wat trager omdat pc ouder is, nl XP). Qpang bevat idd een map met Hshield.

Het vreemde is wel dat ik Qpang al zeer lang ken en toch vroeger vaker speelde zonder problemen.

Enfin ik ga 't is proberen en kijken wat er gebeurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat na het verwijderen van de game ook eens even onderstaande uitvoeren.

Dit om eventuele restanten op te ruimen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.