Ga naar inhoud

Computer valt uit bij gamen, wat nu ?

Macintosh

Aanbevolen berichten

De gevolgen zijn nihil als je het correct doet.;-)

Wat het oplevert is dat je nadien de correcte vermelding van je sp hebt namelijk sp2 en niet sp3.

Er veranderd dus niets fundamenteels aan je systeem als je het zo zou laten.:top:

Hoe staat het trouwens met je BSOD probleem,zijn die nog voorgevallen?

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die zijn aanzienlijk verminderd. Heb wel niet zoveel op de computer gezeten en kan misschien daar aan liggen.

Alleen heb ik wel een gevoel dat het zal terug komen. Over het "Eagle" systeem ga ik eens googlen want ik krijg geen antwoord van de support van Realfogs (typisch --' ).

EDIT:

kreeg toch een (teleurstellend) antwoord:
Vraag:
Beste, Ik krijg bij het spelen van Qpang de laaste tijd veel BSOD's. Dit is alleen het geval bij Qpang. Foutmelding: bug check string: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA bug check code: 0x10000050 caused by driver: EagleXNt.sys de 4 parameters: 0xb02a406c 0x00000000 0xa90e2dd7 0x00000000 ---> Dit wijst naar een fout met nexus games of Hshield. Wat kan ik hier aan doen? Bedankt bij voorbaat, Godcore ...

Antwoord:
Wij gaan dit uitzoeken.

[u][size=3][font=arial black][b]Dat is zoveel zeggen als: zoek het zelf maar uit.[/b][/font][/size][/u]

Hebben sommige BSOD's te maken dat ik Vista SP3 heb? Is daar een verband tussen? Want anders zie ik het nut niet echt. Maar als jullie het duidelijk uitleggen (wat wss ook het geval is) en je zegt dat het geen kwaad kan is het misschien dan toch geen slecht idee om dat probleem ineens ook op te lossen :cool:

aangepast door Macintosh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wijzigen van de SP heeft geen enkele invloed op de eerder gestelde problemen,is in jou geval enkel tekstueel/visueel.

Ik stel dan ook voor het te laten zoals het is want het kan echt geen kwaad,beetje vreemd dat wel maar zeker niet schadelijk.

Door zowat te testen met de tweaks ben ik er zelfs in geslaagd om van mijn windows 7 sp1 een sp2 te maken en vise versa,puur tekstueel dus.(had geen enkele invloed op de werking van mijn pc)

Je laatste BSOD's gingen duidelijk de richting uit van die game en is achteraf ook gebleken dat dit zo was meen ik me te herinneren dus ook die lijkt me vrij duidelijk.

Of er ook een oplossing voor is dat weet enkel het internet en ik zoek alvast verder mee.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik ondervind geen problemen meer. Speel nu sinds een tijdje Skyrim (Elder scrolls V), mijn computer voldoet niet aan de recommend spec's (wel minimum) en spel loopt perfect zonder BSOD na al een paar uur gamen.

Ik bedank iedereen nog eens voor het helpen en hopelijk moet ik het topic (weer) niet openbreken voor een nieuw probleem.

Cheers, Mac.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.