Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Importeren audio in nero vision 10 lukt niet bij de computer van een kennis van mij. Als je op importeren klikt dan ga je naar bestand importeren. Daarna kom je in de verkenner. Klik je op een map muziek, dan geeft hij niet aan de rechterkant de tracks weer. In nero vision kun je dan niet de track onder de dia's zetten.

Het vreemde is dat het op mijn computer wel lukt.

Wie weet wat de oorzaak is.

Geplaatst:

Wat bedoel je met audio importeren in nero vision?

Kan je doorgeven welke functie je uit onderstaande afbeelding gebruikt?

Nero vision wordt gebruikt om films te converteren,maken, branden en zo dus een video- dvd te maken.

post-23245-1417704591,6343_thumb.jpg

Geplaatst:

je drukt op cd maken en vervolgens op video cd maken. Volgens mij heb je niet vision 10! Klopt dat? je gaat daarna naar dia presentatie maken. Dan importeren naar de harde schijf en daar kun je de afbeeldingen ophalen en audio. De afbeeldingen doen het wel maar de audio track niet. Bij mij lukt het wel. Bij een kennis kun je wel de afbeeldingen importeren, maar niet de audio Tracks.

Geplaatst:

Ik bezit wel degelijk Nero 10.

Als ik kies voor een video- cd maken krijg ik onderstaand scherm, waar ik ook reeds een film geïmporteerd heb.

En hoe ga je dan verder om afbeeldingen of audio tracks te importeren?

post-23245-1417704591,9143_thumb.jpg

Bedoel je dit venster?

post-23245-1417704591,9547_thumb.jpg

Geplaatst:

Dag akloosterboer,

Ik heb je handleiding volledig gevolgd, het resultaat is dat ik het zelfde probleem als je kennis heb. :dong:

Een update uitgevoerd, nog altijd geen track zichtbaar.

Welke versie van Nero Vision heb je? ( dus niet van het nero pakket)

Ikzelf gebruik:

post-23245-1417704616,9506_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.