Ga naar inhoud

vastlopen op hyves

Diana1965

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Breng al je contactpersonen op de hoogte van de wijziging.

Het bestaande hotmail-account vernietigen doe je op volgende manier :

Ga naar je 'postvak IN' --> klik rechts bovenaan onder je naam op 'opties' --> selecteer 'meer opties'.

In het nieuwe scherm dat zich nu opent klik je op 'Accountgegevens (wachtwoord, aliassen, tijdzones)' , je vindt dit onder 'Account beheren'.

Nu krijg je een nieuw scherm, je 'Accountoverzicht'.

Hier kan je onderaan bij 'Andere opties' kiezen voor 'Het account sluiten'.

Als je graag je contactpersonen behoudt kan je die best eerst exporteren en importeren in gmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er net achter gekomen dan mijn account van hotmail was geblokkeerd. er zou iemand misbruik hebben gemaakt en spam verzonden, maar dat ebn ik dus niet geweest. heb het nu na contact en via 06-nummer weer kunnen openen.De pc maakt nog steeds veel "herrie"en hij liep net ook weer vast op hyves.Heb van morgen avast laten lopen, maar hij heeft geen virus gevonden.

(heb nog geen gmail account gemaakt, weet niet hoe ik mijn adressen moet kopieren,maar dit heeft geen haast. De pc wordt door 4 personen gebruikt, dus moet eerst iedereen zijn contacten oplaten slaan ofzo)

aangepast door Diana1965
nog een regel vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.