Ga naar inhoud

branden dvd gaat niet

vneok

Aanbevolen berichten

Hoi Clarkie,

sorry dat ik niet antwoorde op je bericht "heb je bovenstaande tips als eens geprobeerd?"

Hetgeen jij onder "deze tip" geplaatst hebt dat doe ik niet hoor! Als je met windows 7 werkt moet je er het register voor veranderen en daar ken ik te weinig van om daar zomaar veranderingen in te maken. Ik ben bang dat ik mijn laptop gans voor de knoppen zal maken.

Wat ik wel al eens geprobeerd heb is een dvd branden met cdburnerxp. Het geeft hetzelfde resultaat als met nero, de brander doet alles correct maar eens afgesloten staat er niets op de dvd. Raar maar waar!

Groetjes vneok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi clarkie,

ik ben inderdaad van windows vista naar windows 7 gegaan. Ik denk dat het een update was want mijn harde schijf is niet geformatteerd geweest bij de installatie. Moest het een zuivere instalatie geweest zijn dan was mijn harde schijf ongetwijfeld

geformatteerd geweest. De nodige drivers heb ik geinstalleerd voor mijn printer en scanner en externe harde schijf, randapparaten

dus, maar voor het moederbord en videokaart werd mij dat niet gevraagd. Is dat niet meegeinstalleerd met windows 7 dan?

Groeten vneok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.