Ga naar inhoud

Geruis in hoofdtelefoon

Kurtt

Aanbevolen berichten

Waaraan zou het liggen dat er geruis te horen is in mijn koptelefoon?

Ik heb de mixer instellingen bekeken en nog steeds hoor ik ruis voor het begin van een liedje of gesprek.

Wat zou ik nog kunnen nazien? Ik heb een andere hoofdtelefoon geprobeerd, en nog steeds ruis. Dus ik denk dat het aan de windows-instellingen ligt? (audio instellingen of misschien staat iets te hard?, heb al verschillende dingen geprobeerd (lager volume geplaatst, enz...), maar nog steeds ruis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de aansluiting achteraan in je pc in plaats die van in de front.

Dan nog steeds ruis...

Heb je de drivers van je Audiokaart/chip al eens verwijderd en geherinstalleerd?

Dat was de gouden tip!!! Ik heb via apparaatbeheer de drivers verwijderd (in de categorie Besturing voor geluid, video en spelletjes). Door rechts te klikken op de geinstalleerde geluidsapparaten en te kiezen voor "Installatie ongedaan maken"

Nadien heb ik mijn pc terug opgestart en werden de drivers automatisch terug herkend en geïnstalleerd.

Nu is er geen ruis meer :top:

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.