Ga naar inhoud

Asus 1215

Aanbevolen berichten

Heb net een nieuwe ASUS 1215 met AMD, gekocht omdat mijn 10 inch asus zo goed beviel.

Allereerst valt op dat de gebruiksaanwijzing zeer minimaal is. Ook zit er een digitale gebruiksaanwijzing op het netbook, maar daar word je ook niet wijzer van. Ik heb met name problemen met de aan/uitzetknop. Als ik hem uit wil zetten, gaat deze langazaam knipperen en verder niks. Dan de express gate. Als je dit start geeft hij op elk commando, bericht dat de website niet kan worden gevonden. Wie helpt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 5 verschillende types 1215...klik hier en je komt bij Asus Support terecht...kies de juiste versie, selecteer je Windows-versie en dan scrol je naar beneden : daar kan je de handleiding(en) in diverse talen downloaden.

Welke functie werd er aan de afsluitknop toegewezen ?...zie afbeelding hier onder.

post-20447-1417704592,8298_thumb.jpg

Gebruik je de slaapstand of sluit je de laptop af ?...

Ga eens via start (Windowsknop links onderaan)--> configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> energiebeheer --> de schema-instellingen wijzigen...check daar eens al de instellingen in het gebruikte energieschema.

De slaapstand is een compleet onzinnige functie : hij veroorzaakt wel op meerdere pc's problemen, in beide richtingen...en eens de problemen er zijn, is de oorzaak is helaas niet altijd even makkelijk te achterhalen...da's eigenlijk het eerste wat ik uitschakel op een nieuwe of geherinstalleerde laptop of pc.

Express Gate gebruik ik zelf niet...een aantal van die standaard Asus-toepassingen kan je uitschakelen of verwijderen zonder nefaste invloed op de goede werking van je laptop, integendeel...een prima leidraad daarvoor vind je hier (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo !... :-)

Heel wat nuttige info over Windows 7 (handleidingen en tips) vind je hier (klik er op).

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.