Ga naar inhoud

Laptop kopen

Gast cyberdragon250

Aanbevolen berichten

Gast cyberdragon250

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een laptop die ik voornamelijk zou gebruiken om te gamen, maar ook makkelijk mee zou kunnen nemen naar de hogeschool bijvoorbeeld. Ik zou dus graag een snelle, krachtige laptop met goede graphics hebben (voor de prijs dan). Let op!: Het hoeft geen echte gaminglaptop zijn! Hij moet het gewoon aankunnen om de nieuwste games te kunnen spelen en een stuk of 5-7 jaar mee te gaan :)

budget tot ongeveer €800 mag ook meer indien het echt de moeite waard is maar liefst minder als het kan ;)

alvast een dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cyberdragon250

ben je er zeker van dat de laptop die voor mij werd gekozen goed is? als ik even rondkijk vind ik laptops die even duur zijn maar toch een betere grafische kaart/RAM hebben :/

toch bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cyberdragon250

dit is het goedskoopste wat hij bekomt, de prijs is echt goed en de andere zijn veel duurder:

ASUSTeK Computer Inc. - Notebooks- ASUS N73SV

het is ook een beetje vreemd want op die site staater dat hij een grafische aart van 1GB heeft maar als ik elders kijk staat er soms ook 2GB :s

aangepast door cyberdragon250
Link naar reactie
Delen op andere sites

cyberdragon250 -> wilt een gaming laptop van max 800 euro en die moet 7 jaar meegaan!Dit is gewoon onredelijk. Een gaming laptop van max 800 euro daar ga je max 2 jaar plezier aan hebben. Daarna zal je zowiezo een nieuwe moeten kopen als je de games van dat moment nog deftig wilt spelen. Dus pas even je budget aan of je eisen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cyberdragon250

@DieterGK ik bedoel niet dat hij de games van dan op hoogste graphics kan spelen, het meeste wat ik dan van een laptop kan verwachten is dat hij de nieuwste nog kan spelen, dat weet ik ook wel. Maar wat ik bedoel is dat ik graag een computer zou hebben die een beetje tegen de tijd kan en niet een bvb die al een verouderde processor heeft ofzo :)

---------- Post toegevoegd om 17:36 ---------- Vorige post was om 17:31 ----------

@asus Ja dat heb ik ook al pgemerkt maar als je hem besteld kan je zelf kiezen welk toetsenbord je wilt laten installeren, dat is dus geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.