Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Waar ik een beetje voor vreesde is nu bevestigd helaas,je HDD is zo goed als overleden.:dong:

Hier heb ik nog een tooltje om je HDD te testen en deze is van de producent zelf,geef daar ook eens de uitslag van zodra deze is afgerond.

Geplaatst:

hij kan het niet installeren, hij geeft een fout melding. wat bedoel je met hdd? kan dit vervangen worden? gaan mijn bestanden allemaal verloren als dit vervangen wordt??:dong:

Geplaatst: (aangepast)

HDD is je harde schijf waarop je data en je besturingssysteem staan deze kan perfect vervangen worden.

Voor het redden van je data zal ik een collega vragen om je daarbij te helpen want dit lijkt mij op dit moment de uiterste prioriteit.

Geraak je in veilige modus nog aan je belangrijke bestanden zoals films-muziek-documenten en dergelijke?

Zo ja dan kun je deze overzetten naar een externe HDD om zo dat al veilig te stellen.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Hallo,

İk heb de harde schijf laten vervangen, en wilde xp installeren, maar hij loopt vast bij de volgende stap: installatie voorbereiden.

Betekent dit dat het niet aan de harde schijf lag???

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.