Ga naar inhoud

Bij begin van branden Start mijn PC terug op

derockere

Aanbevolen berichten

Ik heb gedaan zoals je hebt voorgesteld. Bij het opstarten laad de PC automatisch het stuurprogramma v/h internet.

Als ik dan mijn CDROM voor de installatie van mijn printer insteek gaat de PC er terug uit, idem als voorgaande. Hij laad zelfs iedere keer als de PC opstart het stuurprogramma!

Daarna heb ik via google naar een stuurprogramma gezocht voor dit DVD-station en ben ik ergens terecht gekomen waar werkelijk vermeld stond dat dit een XP-driver is! Daar heb ik dan een programma gedownload om mijn drivers te controleren. De driver voor de DVD was in orde! Alleen moest de driver voor de internetverbinding aangepast worden.

"PC Pitstop Driver Alert2 2.0.0.0" is de benaming van het programma. Ik heb het er ondertussen al afgegooid!

Ik hoop dat je collega een eventuele oplossing kan vinden. Want ondertussen heb ik ook nog een "Stress Test" gedaan, met goed resultaat. Ik begon al aan de slijtage van de CPU enz.. te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.