Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo iedereen!

Ik heb een paar probleempjes met me pc. Ik heb een pc gekocht moet niet al te slechten specs (Voor mijn gevoel)

Ik game graag en ook af en toe op me pc. Alleen het probleem is dat games zoals minecraft nog niet eens 20fps haalt. WoW kan ie ook met alle instellingen op normaal en lower ook niet eens 20 fps aan.

Wat is het probleem. Ik zal screenshots van me dxdiag proberen er bij te posten.

post-28421-1417704594,8321_thumb.jpg

Mvg Jesse

link naar speccy.

: http://speccy.piriform.com/results/Y4xzEYnsJRSmBc0WgYvAzET

post-28421-1417704594,7894_thumb.jpg

aangepast door J3ss3
Geplaatst:

Om te weten of je pc een bepaald game aankan : info hier (klik er op)...wat is het resultaat van de test ?

Kan je ook het volgende uitvoeren :

Download en installeer Speccy. (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.