Ga naar inhoud

Traag internet (beveiligen?)

Ine

Aanbevolen berichten

Telkens als ik op foto-sites zit dan laden de foto's erg traag. Ik heb eens een internet speed test gedaan, dit was het resultaat:

post-18300-1417704594,8749_thumb.png

Is dit traag? Misschien moet ik mijn internet eens beveiligen met een wachtwoord? Ik weet helaas niet hoe ik dit moet doen. Iemand die me kan helpen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat resultaat van die test is inderdaad erg traag, ik weet niet welk abonnement je hebt maar ik zou beginnen met Belgacom eens te contacteren.

Kan je me verder eens vertellen hoe je configuratie eruit ziet?

Type/ model Belgacom modem (waarschijnlijk BBOX .. andere switchen routers ..., aantal en type aangesloten toestellen, digitale TV ?

Aantal type en operating systeem van de aangesloten PC's ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet ook niet direct welk abonnement ik heb, zal het eens vragen thuis. We hebben een b-box waarop enkel mijn laptop en een andere pc zijn aangesloten (maar die staat maar zelden aan eigenlijk). PC is aangesloten op dit internet met een wireless USB adaptet. We hebben geen digitale TV. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo Ine,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.