Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

internet is wel nog steeds veel te traag..

Deed je al een Speedtest en vergeleek je het resultaat met datgene dat je zou moeten behalen volgens je abonnementsformule bij je provider ?...

Je kan een Speedtest uitvoeren als je hier klikt.

Mocht je draadloos verbonden zijn met het internet, voer dan een tweede Speedtest uit maar met een bekabelde verbinding.

aangepast door Asus
typo
Geplaatst:

En verwijder alvast Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geplaatst:

volgens m'n provider zou ik 20mb/s halen

volgens speedtest haal ik een schamele 1.06 mb/s

torrents komen ook nooit boven 100kbs, online gamen kan trouwens wel zonder enig probleem :S

Geplaatst:

Da's een eerder mager resultaat, zeker voor een bekabelde verbinding én in vergelijking met de snelheid die je zou moeten behalen...nam je al eens contact op met je provider ivm dit probleem ?...

Geplaatst:

heb nog geen contact opgenomen met m'n provider, zal ze ook eens een mailtje sturen

denk eigenlijk ook niet dat het aan de laptop ligt want bij m'n ouders thuis haal ik wel de normale snelheid

Geplaatst:
heb nog geen contact opgenomen met m'n provider, zal ze ook eens een mailtje sturen

Telefonisch gaat meestal vlugger dan mailtje sturen. (klantendienst)

Geplaatst:

Als je hier klikt vind je de tips van Telfort ivm de snelheid van je internetverbinding...er is tevens de mogelijkheid van contact op te nemen : zowel via mail als telefonisch.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.