Ga naar inhoud

Kan geen lan verbinding krijgen met laptop.

elpaatericko

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb sinds ik mijn laptop opnieuw heb geinstalleerd met windows7 geen lan verbinding meer.Wel gewoon met wifi.

Ik heb al bij apparaatbeheer gekeken en daar staat een geel utroeptekentje door sis191 internetcontroller.

Ik heb echt van alles geprobeerd maar niets lukt me.

Ik heb een packard bell easynote mh35,met windows 7 enterprise.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Vriendelijke groet Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,ik heb geprobeerd de driver te installeren maar hij doet het nog steeds niet.Heb de oude eerst er af gegooit toen opnieuw gestart en geinstallerd dat werkte ook niet Vervolgens het zelfde gedaan en toen weer nadat ik heb opgestart alsnog een x uninstall gedaan en toen weer geprobeerd en opnieuw gestart maar nog niets.

Als ik bij apparaatbeheer kijk en rechtermuis doe staat er deze melding bij:This device cannot start. (Code 10)

Ik hoop dat iemand me nog kan helpen.Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je even onderstaande kunnen uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit is weer een gokje en een Vista driver helaas.

Enkel nog de bevestigingscode ingeven,het kan uiteraard wel de driver zijn die stegisoft reeds aanbood.;-)

Edit

Linkje doet het ineens niet meer.:hmmmm:

Klik op de link en zet vinkje bij I accept vervolgens I agree.

Nu opent er een nieuw venster en daar selecteer je Windows Vista-tweede venster selecteer je Network driver en dan SIS191 gevolgd door Go.

Neem nu de tweede download en bevestig dan met die code die gevraagd word.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.