Ga naar inhoud

Word crasht

maverick

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met ms word.

Als ik een bestand wil openen kwam er te staan. Dit is een document van internet (wat niet klopt) wilt u bewerken inschakelen. Ik zeg "ja" en dan loopt word vast ==> er wordt naar een oplossing gezocht.

Ik zet word af, open een nieuw document ==> nu staat er "u hebt word de vorige keer niet goed afgesloten... in veilige modus openen..." als je ja klikt loopt word terug vast.

Heb office 2O1O al hersteld via programma's ==> geen resultaat

Heb alles al verwijderd en terug geinstalleerd ==> geen resultaat

Heb al met een andere gebruiker op dezelfde laptop een ander word doc geopend ==> zelfde probleem

Iemand een idee?

Win XP X86 met office 2010 plus

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit ook eens:

Rechtsklik op je word-document (in de verkener of op het bureaublad). Kies Openen met... en kies daaruit Microsoft Word (of gewoon Word). Daarna een vinkje plaatsen bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen".

---------- Post toegevoegd om 19:56 ---------- Vorige post was om 19:54 ----------

Hoi Maverick

U hebt deze vraag als opgelost gemarkeerd. Mag ik vragen welk van de tips de oplossing gaf? Op die manier hebben anderen die dit probleem hebben, er ook iets aan.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.