Ga naar inhoud

pc doet raar


anatool

Aanbevolen berichten

wanneer g-data start kweezie.

vreemd heb nu gescand en deed hij verder waar hij gisteren stopte met scannen...optie : toch doorgaan of installatie beëindigen kwam niet op het scherm...toen ik gisteren op installatie beëindigen drukte beëindigde de virusscan.

tweede maal nog eens gescand: waarschuwing kwam niet op het scherm...blijkbaar doet hij dit enkel,wanneer gdata uit zichzelf een scan doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb g-data verwijderd en heringestalleerd...ik zal wachten om hier terug een bericht te zetten aangezien hij donderdag een automatische scan doet (of afwezigheidsscan)...weet niet echt hoe ik de automatische scan van dag moet veranderen.

prettige weekend vanwege anatool !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is mij hier nogal wat hoor met mijn pc !!!!!

nog een verwittiging op scherm erbij :

windows activeren

dit exemplaar van windows is niet geactiveerd,u dient windows te activeren om u licentie te bekrachtigen.

heb nu 3 dagen de tijd...wat is hier aan de hand?

nota:hopelijk heeft niemand mijn activerings nummer hier op het forum,want ik een vorig topic moest ik een test doen met het programma speccy....en heb ik het speccy logje verkeerd geplaatst hier op "helpforum"...dat inclusief met mijn windowsnr....een moderator heeft het dan verwijderd.

hopend op hulp...want ben nu toch een beetje zenuwachtig :-(

groetjes anatool

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu net ben ik terug van de pc boer(ben nu op moeder's pc)ik heb gevraagd hoe dit komt...is tuurlijk wat chinees voor mij...maar ik snap het toch een beetje denk ik.

als er nieuwe hardware aanwezig komt (zoals mijn nieuwe RAM die ik doen bijsteken heb,maar dat zou normaal niet de reden zijn dat windows vraagt om mijn windows opnieuw te activeren),herkent je pc niet goed meer of het een legale versie is (zoiets toch),andere personen komen dat ook nog tegen,zegt hij.

om 14 uur mag ik terug achter mijn pc.

groetjes anatool !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.