Ga naar inhoud

Intel GMA 500


SoalReaver

Aanbevolen berichten

'k heb een Asus EEE PC 1101HA, geformateerd naar Windows XP. Processor: Intel Atom Z520, 1.33 GHZ, overclock staat op 30%. Videokaart Intel GMA 500.

Ik heb IEGD drivers gedownload, er staat versie 6.14.1.1447. Er stond dat het wel videos veel sneller moest afspelen en het 720 P videos snel, heel snel kon afspelen (en door een boel mensen bevestigt), en het open GL 2 runt.

Ik heb dit geïnstaleerd, video kaart, bij DxDiag staat er het zelfde versie, MB van 8 naar 279 veranderd (er staat 278988 KB) en naam van Intel GMA 500 veranderd naar Intel Corporation US15 Embedded Graphics Chipset Function. En OpenGL is nog steeds 1.4

Bij mij gaat alles nog steeds wel erg langzaam, video's droppen heel veel frames zelfs al bij 360 P, en zelfs webpagina's scrollen gaat langzaam (ook op de drivers die bij website van deze laptop staat).

Nou vroeg ik me af of er iemand was die misschien wist wat er mis mee kon zijn, en/of bekend is met deze drivers.

Mvg,

SoalReaver

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.