Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik durf bijna geen vragen meer stellen.Bij XP opende je gewoon de cdrom met daarnaast een venster van de doelmap.Slepen van de één naar de ander venster en de liedjes stonden dan in de C schijf.

Bij ubuntu 10.04 (gecrasht na upgrade naar 11.10) lukt mij niks meer.Soundjuicer laat de tags zien,verder.....

Rhythmebox laat dan weer geen tags zien.Beide willen niks opslaan als.

Ik zit in de eerste klas informatica W7.Er was daar sprake van namaaksoftware die vroeg of laat vastslaat.Binnenkort ga ik mss terug naar windows voor die reden.

Wat doe ik mis?

Geplaatst:

Ik heb het geplakt in de terminal.

Momenteel zit soundjuicer in de standaardtoepassing-multimedia.Als ik nu de cd schuif dicht doe dan komen de liedjes met titel tevoorschijn.De .mp3 's kopieert hij dan dan naar mijn muziek.Even het abum openen en de .mp3 naar mijn muziek slepen om geen rommelhoop te hebben.

Bij invullen van de artiest zie ik die niet staan bij mijn muziek.Mss als ik het liedje afspeel via mijn autoradio (pioneer) en usb.

Geplaatst:
De .mp3 's kopieert hij dan dan naar mijn muziek.Even het abum openen en de .mp3 naar mijn muziek slepen om geen rommelhoop te hebben.

Bij invullen van de artiest zie ik die niet staan bij mijn muziek.Mss als ik het liedje afspeel via mijn autoradio (pioneer) en usb.

Dus het kopiëren van de cd naar de harde schijf lukt?

Geplaatst:

SoundJuicer(muziek-cd's kopieeren)doet zijn best. Soms zie ik onderaan veel bestandjes passeren(piraterij of musicbrainz)

Mijn muziek maakt er weer albums van alhoewel ik ze eruit gehaald heb om enkel .mp3's te hebben in de map.

Niks is volmaakt

Geplaatst:

Als ze tijdens de les zeggen dan "namaaksoftware" vroeg of laat vast slaagt dan zal het een goeie les zijn. (sarcasme)

Het enige wat je moet weten over Ubuntu is dat sommige dingen anders in mekaar zitten en anders werken.

Als je jaren enkel met Ubuntu gewerkt hebt dan zal de ervaring omgekeerd zijn dan nu en zal je Windows raar en lastig vinden.

Kwestie van gewoon worden.

Ik heb dit net op mijn distro geprobeerd en ik kan gewoon muziek van de CD op de desktop slepen. Het zijn wel WAV files, maar desalniettemin werkt het wel.

Wat was nu eigenlijk juist het probleem? En is het nu opgelost?

Geplaatst:

Ik doe voort met rippen.De .mp3 haal ik uit de albums die in de muziekmap staan.Ik sleep ze naar een aangemaakte map en bij wonder blijven ze daar staan als .mp3.Ik heb wel gnome-commander geinstalleerd.Gnome is nog niet geinstalleerd.

1 gek ding gebeurt er nog steeds bij SoundJuicer.Oderaan zie ik nog steeds honderden blokjes voorbij schuiven met de melding"starten van filemanager".SoundJuicer is het enige tot hiertoe die de CD laat zien met titel als ik hem plaats.

Er is nog een fout aanwezig,printen gaat niet.Alles is mooi ingevuld.Systeem testen hept ook niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.