Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was eigenlijk niet de bedoeling dat je direct ging formatteren want we gingen je helpen bij het formatteren.

De collega's zullen u een programma aanraden waarmee je de stick kunt wipen.

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Start het formatteren eens op vanuit schijfbeheer...klik op start (Windowsknop links onderaan) en geef in het zoekvenster computerbeheer in.

In het scherm dat zich opent ga je naar opslag --> schijfbeheer...ga naar je stick, klik er met rechts op en kies voor formatteren.

Vergewis jezelf er van dat je je USB-stick formatteert en niets anders !

post-20447-1417704609,2553_thumb.jpg

Geplaatst:

ik ben bezig met het formatteren zoals hierboven beschreven en sprong nogal vrij snel over van 1 naar 2% maar hangt daar nu al ruim een half uur zonder enige verandering.

Geplaatst:

Volgens mij is je stick gewoon stuk.

Het laatste redmiddel is wipen denk ik, maar daar weten de collega's op dit forum meer over. Wacht even op hun reactie.

Geplaatst:

Download hier Killdisk...neem de Windowsversie.

Met dit programma kan je de USB-stick compleet wissen...wees dus opnieuw ZEER ALERT dat je niets anders wist !

Hier vind je beknopte Nederlandstalige instructies, kijk bij puntje 3 : wissen vanuit Windows.

De complete (Engelstalige) handleiding vind je hier.

Geplaatst:

zal ik zeker doen is nu nog 13.5 uur dus morgen horen jullie wat het resultaat is, heeft momenteel 14% gedaan gaat dus in ieder geval al verder als de andere keren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.