Ga naar inhoud

Windowsonderdelen in -of uitschakelen blijft leeg

Jannick

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb inderdaad al een tijdje 3 updates open staan die ik maar niet geïnstalleerd krijg...

post-28478-1417704609,6103_thumb.jpg

Zelfs als ik ze afzonderlijk probeer te installeren krijg ik steeds foutmeldingen. Heb de probleemoplosser al proberen te gebruiken om het op te lossen, en na de analyse vermeld hij wel dat het probleem van de updates opgelost is, maar als ik ze dan probeer te installeren krijg ik opnieuw de foutmelding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt me ook niet. Ik kan gewoon geen enkele update installeren

Kan je nog programma's installeren op je pc???

Er is iets dat windows update tegenhoudt.

Kijk eens of de windows-service aan staat:

- druk op de startknop

- typ services

druk nog NIET op enter

- uit het menu dat verschijnt kies je bovenaan voor het tandwieltje met de tekst Services

- daarna scrollt u naar onder in die lijst totdat u de service "Windows Update" ziet staan.

- wat staat er bij u bij "Status" en bij "Opstarttype" van de service Windows Update?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer Windows Update te herstellen:

• Klik op start

• Klik op uitvoeren
  • Klik op CMD en klik op OK
  • Type: net stop wuauserv en geef [Enter]
    Dit stopt de Automatische Windows Update Service die op dit moment de database in gebruik heeft.
  • In hetzelfde venster gaan we nu naar de Windows directory: Type CD \Windows [Enter]
    Indien Windows in een andere map geinstalleerd is (Dit kunt u controleren door het commando SET [Enter] in het dos venster uit te voeren en naar de optie "windir" te kijken) dient u naar die map te gaan.
  • Type: Rename SoftwareDistribution SoftwareDistribution_OLD
    Dit hernoemt de map met de database.
  • Type: net start wuauserv en geef [Enter]
    Probeer nogmaals Windows Update uit te voeren. Dit kan enige tijd duren omdat de database opnieuw moet worden aangemaakt.

Bron: PCHULPTIPS.NL / Herstellen van de Windows Update database

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.