Ga naar inhoud

HP Pavilion dv6000

fb358727

Aanbevolen berichten

halloo....ben nieuw en ben op dit forum gekomen om 'hopelijk' mijn probleem op te kunnen lossen en ervaringen te kunnen delen met anderen.

Mijn HP Pavilion dv6000 heb ik sedert enkele jaren nieuw aangekocht en ligt dagelijks in gebruik.

Op de Pc staat bovenaan dv6000, onderaan op de sticker staat dv6500 ?? foutje zeker...

Nu is die gisterennamiddag plots uitgevallen, en blijkt de netwerkkabel zat niet in en ik weet dat de batterij maar een half uur meer kon werken, geen probleem we sluiten dus de stekker aan van de adaptor (zoals altijd als we het vergeten) en weg zijn we !!!..maar plots kunnen we de pc niet meer opstarten, alles blijft dood ????

Deze morgen heb ik de handleiding gevolgd op mijn andere pc van HP om wat testen te doen of de adaptor nog goed was, en ja die werkt prima !! en nadien de andere testen, uitnemen RAM-geheugen, batterij, 15 sec zonder deze of zonder stroom de schakelaar inhouden, geheugen terug, zonder batterij, opstarten met één latje RAM per keer, enz enz...hij blijft dood. ook al is dus de adaptor nog goed (op zijkant brand de indicator (blauw lichtje) dat hij stroom krijgt enz... Heeft iemand nog een idee om mijn pc terug tot leven te kunnen krijgen na al die testen. de volgende stap is het openen van de kast, maar dan....??? kan ikzelf nog iets testen ??? met desktops ben ik vertrouwd en kan een reset doen met jumper, maar hier ??? heeft iemand ervaring met deze toestand, de laptop heeft altijd goed gewerkt buiten de batterij die na één jaar al voor 50% stuk was...we werkten bijna altijd gedurende de dag met netstroom....

bedankt

:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, tks, ik ben benieuwd, ga nu alles terugplaatsen, Ram - batterij - HD enz en stuk na stuk terug zien of hij geen leven geeft....

Heb gelezen dat het mogelijks na zo een ingreep of procedure sommigen lukt.... en mogelijks vinden we dan de oorzaak...

ik laat weten...

tks

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.