Ga naar inhoud

HELP: nieuwe medion pc, cd lezer werkt niet


Vlasjtrab

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Vorige week heb ik een nieuwe Medion pc aangekocht bij Aldi. Alles werkt goed tot ik vandaag een programma wou installeren (Inventor). Blijkbaar wil mijn pc geen cd's lezen. Ik heb al geprobeerd om met andere cd's maar geen enkele wil hij lezen :hmmmm: Als ik een cd insteek dan maakt hij amper lawaai en als ik naar mijn computer ga en klik op het station dan zegt ie dat er geen schijf inzit en werpt hij de cd uit. Als ik bij apparaatbeheer kijk dan zegt hij dat alles correct werkt en het nieuwste stuurprogramma is geïnstalleerd.

Nu begin ik te twijfelen of deze pc enkel een dvd rw station heeft en dus enkel cd's kan branden maar dat zou toch idioot zijn om een computer te verkopen die geen cd's kan lezen? Ik kan nu geen enkel programma installeren.

Kan iemand mij helpen?

Hieronder enkel screenshots voor de duidelijkheid:

cdrom.th.jpg

cdrom2.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DVD is waarschijnlik defect, aangezien het een nieuw toestel is zou ik het gewoon terug naar Aldi brengen, zou geen probleem mogen zijn.

Maar probeer eerst Jean-Pierre zijn tip eens.

En zorg dat je een kopij kunt maken van je eigen gegevens als er al opstaan. Gewoonlijk ruilt Aldi gewoon de PC om.

aangepast door ProMind
Jean-Pierre had nog een beter idee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de pc nog in voorraad is in het filiaal waar je hem kocht wordt deze normaliter meteen omgewisseld...is dit niet zo : vraag dan aan de filiaalverantwoordelijke of je mag omwisselen in een filiaal waar ze de pc wel nog in voorraad hebben.

Hoe je Medion Support contacteert vind je als je hier klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.