Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kijk , mijn zoon wil binnekort heel wat muziek downloaden. Met deze snelheid zou het wat meer tijd vergen. Mijn speedtest heb ik al gedaan en ik zit aan mijn waarden. Nu ik weet niet wie bij telenet zit. Maat wat zou je het best kiezen telenet basic of telenet fibernet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

telenet basic of telenet fibernet

Telenet Basic is minimaal internet.

Telenet Fibernet is sneller naargelang je 40,60 of 100 neemt.

100 Is duurste maar ook sneltste.

Maar je kan best eerst kiezen voor fibernet 40 en als het nog niet voldoende is kan je probleemloos overschakelen naar 60 of 100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor, ik momenteel even voorzichtig zijn met het beoordelen van dergelijke downloadtoepassingen.

Telenet en (misschien ook anderen) zijn momenteel aan het testen met "traffic shaping", een methode om bepaalde toepassingen meer of minder prioriteit te geven op het netwerk. Dat wil zeggen dat momenteel veel "torrent" gebaseerde toepassing soms erg langzaam lopen.

Het is een beetje een onduidelijk verhaal wat juist de motieven zijn, maar er zijn momenteel ook binnen Europa nogal wat discussies of de providers dit soort toepassingen (die theoretisch het netwerk zwaar kunnen belasten, ten koste van andere toepassingen) al dan niet aan banden moeten leggen. Ook het copyright onderwerp speelt hier natuurlijk een grote rol. Niet elke "torrent" is per definitie illegaal, maar het is wel de manier waarop 99% van de illegale downloads worden gepleegd.

Als u de laatste weken de discussies in het nieuws hebt gezien aangaande "Pirate Bay" zult u waarschijnlijk weten dat de kans groot is dat er hier (Europese) wetgeving zou kunnen onstaan.

Buiten het feit dat wij als forum uiteraard illegale downloads afkeuren (zie ook de forumregels), zou ik u zeker afraden om momenteel veranderingen of investeringen te doen om dit (zelfs de legale) te proberen te verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.