Ga naar inhoud

Roze sneeuw op men laptop

lacrimosa

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

Ik heb een Laptop msi VX600 van 2 jaar oud. Nu heb ik al een tijdje een vervelend probleem. Op witte vlakken komt er roze sneeuw. Meestal heel erg en soms heel licht en heel soms is het weer weg.

post-7433-1417704610,2189_thumb.jpg

Ik werk met ATI Mobility Radeon HD 3400 Series. Eerst dacht ik dat het probleem men video kaart was, maar als ik een 2de monitor aansluit heb ik daar het probleem niet. Iemand enig idee?

Thx

Lindsay

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee jaar oud...da's dus net binnen of net buiten garantie, kijk dat eens grondig na.

De bekabeling van het scherm is ook nog een mogelijkheid...foto in bijlage is van een laptop met rode sneeuw : je ziet het opstartscherm wat normaal een zwarte achtergrond heeft.

Op een extern scherm leek alles normaal...probleem was ook niet permanent aanwezig.

Grafische kaart was ok, scherm zelf ook...bekabeling werd vervangen en probleem was opgelost.

post-20447-1417704610,2863_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.