Ga naar inhoud

pc geeft aan dat er te weinig schijfruimte is

Rud06

Aanbevolen berichten

Ruim je HDD eens op volgens onderstaande procedure.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk bestandsysteem heeft de schijf waarop je de downloads wil bewaren? NTFS of FAT32?

Hoe groot zijn de bestanden die je wil downloaden?

Je moet namelijk weten dat op een schijf die geformatteerd is in FAT32, de grootte van een bestand maximum 4GB mag zijn.

Als de bestanden groter zijn, krijg je dus de foutmelding dat er te weinig plaats is op de schijf, zelfs als de schijf leeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de bestandsysteem van de schijf is. NTFS en de bestand dat ik wil downloaden is 685,350kb

Welk bestandsysteem heeft de schijf waarop je de downloads wil bewaren? NTFS of FAT32?

Hoe groot zijn de bestanden die je wil downloaden?

Je moet namelijk weten dat op een schijf die geformatteerd is in FAT32, de grootte van een bestand maximum 4GB mag zijn.

Als de bestanden groter zijn, krijg je dus de foutmelding dat er te weinig plaats is op de schijf, zelfs als de schijf leeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

als ik een film of een bestand wil downloaden,verschijnt dat er te weinig schijfruimte op station is. maar ik heb bijna niks erop staan.zit er genoeg ruimte op de harde schijf.

ik heb Windows XP .hoe kan ik dit probleem oplossen? :dong::adore:

Vanaf welke locatie of hoe wil je dat bestand downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Rud06,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van illegale film's is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Jean-Pierre

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.