Ga naar inhoud

Iphone syncroniseren

snippo

Aanbevolen berichten

MMM okay :-)

Heb nu al veel apps op mijn iphone staan wil er via de pc nog wat bijvoegen via itunes , maar helaas als ik er dan wil syncroniseren op mijn iphone (dus toevoegen ) zegt hij alle apps worden verwijdert van de bibliotheek ben je zeker dat u dit wilt doen ...

Kan ik gewoon geen apps toevoegen zonder ik de apps verlies die al op mijn iphone staan (en ook alle andere data natuurlijk)

Mvg Snippo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je kunt doen is alle Apps op je PC even kopieren naar een andere locatie. Als je in Itunes naar de Bilbiotheek gaat naar Apps. Klik dan op 1 van de apps met rechtermuis button "In windows verkenner tonen" selecteren. Kopieer dan alles via "CRTL +A" en rechtermuis kopier.

Ga dan naar een andere map op de computer en plak ze daar. Hier kan je syncroniseren. Als Itunes de apps toch wist kan je ze terug zetten met een simpele dubbel klik op de backup locatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Snippo,

Staan de apps die op je iphone staan, ook in je bibliotheek op je pc?

Indien ja, dan kan het geen kwaad als je opnieuw sycroniseert.

Mocht je reeds geupdate hebben naar ios 5, dan heb je nog meer luxe, want dat zorgt de icloud ervoor dat zowel itunes als iphone steeds up to date zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm okay dus die kan ik al niet downloaden .

Maar om ff op men vraag terug te komen .

Ik moet dus zien dat al de apps die ik op mijn iphone wil syncroniseren in de apps bibliotheek staan dan gaan die dan allemaal op de iphone gezet worden maar degene die reeds op mijn iphone staan die niet in de bib zitten zullen dan verdwijnen?

wat gebeurd er dan trouwens met men photos & liedjes etc etc .

Mvg Snippo

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.