Ga naar inhoud

internet valt regelmatig weg


evike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

FUCK

het is al effe geleden , het heeft hier een tijdje goed gedraaid , maar vandaag en gisteren terug offline gevallen

vandaag weer kleine offline gehad , ik denk dat het iets met messenger moet te maken hebben . ik heb gelukkig het logboek openstaan dus , ik ga hier gauw is een logje posten

ik zie daar ook de meldingen staan error's , maar heb totaal geen idee wat ze willen zeggen

heb is zitten googlen , blijkbaar zijn er nog , maar kwa oplossing heb ik niet directs iets gevonden , als het zo blijft zit niks anders op dan de windows live eraf smijten eh en alternatief zoeken

mag de post hier blijven ? of moet ik nieuwe post maken betreffende messenger probleem ??

logje van msn

MsnMsgr.txt - 4shared.com - document sharing - download

aangepast door evike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Evi,

Het spijt me te horen dat je probleem terug is.

Vraagje, ondervind je alleen problemen met messenger ?

Ikzelf gebruik messenger zeer zelden, maar zelfs dan ondervind ik nu en dan problemen, hoewel mijn internet probleemloos werkt verder.

Het is dus best mogelijk dat het probleem bij de MSN servers ligt.

Er zijn wel een paar andere chat clients die ook met MSN contacten kunnen communiceren, maar of ze beter zijn ?

Maar als je wil experimenteren dan zoek ik er wel een paar voor je op. Maar als het probleem bij overbezette Microsoft servers zit zal het geen verschil maken vrees ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

ja idd het probleem ligt bij messenger , ik start de boel op dat draait tijdje goe en dan ineens valt de verbinding weg , ik heb al een een alternatief geprobeerd Trillian maar ook daar heb ik het probleem gehad .

ik heb het enkel bij msn , als ik gewoon surf op internet niks , staat msn openen dan valt die na een tijdje is weg .

soms valt zelfs effe men internet weg , dan gaat dan vanzelf weer na enkel sec terug .

ik heb het logboekje al eens bekeken en daar komt een soort van error in , ik heb die eens gegoogelt maar vind er niks over , er zijn er nog met problemen met msn , ik gebruik nu pidgin ofzoiets , die chat werkt maar je hebt vaak bij die alternatieven geen video optie bv bij trillian moet je pro trillian hebben en daar moet je voor betalen en dat doe ik ni .

pidgin heeft geen video optie , dus das wel jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.