Ga naar inhoud

internet valt regelmatig weg


evike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb al 3 keer ofzo vo zelfde probleem naar telenet gebelt , krijg altijd zelfde standaard reset procedure , reset modem en reset de switch

maar als modem probleem is oke , ja dan is't voor hun , maar kan evengoe zijn dat probleem bij mij is en kwou weten of iets stoem bv is dan bespaar ik me de kosten van telenet als het probleem bij mij is eh , want die gasten rekenen aan

aangepast door evike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Evi,

En Telenet is maar verantwoordelijk tot daar waar hun modem signaal binnenkomt. En dan moet je nog bewijzen dat het probleem bij hen ligt.

Heb je dit probleem al lang, kan je er Wat je kan proberen is Windows Live messenger repareren. Dus via Programma's Microsoft Live Essentails - repair.

Ik hoor ondertussen eens bij mijn collega's of er soms nog iemand ideeën heeft.

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd promind

dat heb ik ondertss ook al door en oke ja ben je 100 % zeker is modem goed geen twijfel ik bel telenet maar in dit geval van ik dat niet 100 % zeker.

t'is toch al een tijdje maar in begin was dat maar 1 keer om de zoveel keer en ik dacht zelf is mss storing bij telenet .

ma de laatste 2 maand begint het wel meer en meer en vaak ook dagelijks te gebeuren

daarmee dat het me ook zo begint te irriteren.

ik weet dat er iets mis is , ik heb geen apparatuur om te testen van bepaalde dingens bv meten ofzo om te zien of er iets mis is .

telenet bellen is vaak ook geen oplossing want vaak wordt je nogal gauw van de lijn gesmeten en zeggen ze wss ligt het probleem bij u en ge staat daar :/

nu ja , als het blijft zo gaan zal ik wss niet anders kunnen dan eens te bellen, want zo kan het niet blijven verder gaan ,en zeker als het verergert nog.

het is wel moeilijk om van op afstand zo te helpen dat begrijp ik volkomen , maar je zoekt een oplossing eh ,

en voor mij op deze moment graag de goedkoopste ook want ik zit in tijdskrediet en zit met een uitkering van de rva en das gene vetten , daarom dat ik eerst langs andere wegen probeer ook , want heb ge al eens gezien wa die knuppels van telenet vragen om bv nen draad te vervangen ???

dus allez ja ...

aangepast door evike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de repair van Live messenger al eens geprobeerd ?

Ik heb ondertussen eens rondgekeken en het web staat vol met soortgelijke problemen met messenger, dus ik durf momenteel nog niet zeggen wat oorzaak of gevolg is.

Heb je al problemen gehad als Messenger NIET actief was ? Maar dat gebeurd waarschijnlijk zelden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb ook is gegoogelt en ik ga is proberen met die windows live eraf te smijten ofzo en is testen wat da geeft , proberen waard allesinds

wel probleem is dat men messenger bijna zo goed als altijd opstaat , die start auto op en zet ik ook ganse dag op , dus ja is het ook altijd samen ,

nu da ga wel stoem zijn want nu ga'k wel ni meer kunnen chatten op msn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.